سامسونگ، شرکتی که بسیاری آن را بهخاطر گوشیهای هوشمند و تلویزیونهای پیشرفته میشناسند، توانسته است جایگاه ویژهای در عرصه ساندبارهای صوتی نیز کسب کند. این غول فناوری کرهای برای یازدهمین سال متوالی بهعنوان پرفروشترین برند ساندبار جهان شناخته شده است، موفقیتی که نشاندهنده تعهد این برند به نوآوری و کیفیت محصولات است.
پیشتازی سامسونگ در بازار جهانی ساندبار
بر اساس جدیدترین گزارشهای ارائهشده توسط مؤسسه تحقیقات بازار FutureSource، سامسونگ در سال ۲۰۲۴ توانسته است سهم ۱۸٫۴ درصدی از فروش بازار ساندبارهای جهانی را از آن خود کند و ۲۰٫۱ درصد از درآمد این بازار پرسود را نیز در اختیار داشته باشد. این ارقام نشان میدهند که سامسونگ همچنان بیرقیب در صدر این بازار باقی مانده است.
تعهد به توسعه و نوآوری
یکی از دلایل موفقیت سامسونگ در این حوزه، توسعه فناوریهای منحصر به فرد است. برای مثال، فناوری Wireless Q-Symphony یکی از نوآوریهایی است که تجربه صوتی کاربران را بهبود داده است. این قابلیت به کاربران اجازه میدهد که صدای تلویزیون و ساندبار به صورت هماهنگ و بدون نیاز به کابل پخش شود، در نتیجه صدایی یکپارچه و قدرتمند تجربه شود. این ویژگی باعث میشود که تمام بلندگوهای دستگاه برای ایجاد صدایی غنیتر و شفافتر به حداکثر کارایی برسند.
رکوردشکنیهای پیدرپی در صنعت تلویزیون
سامسونگ علاوه بر موفقیتهای بزرگ در بازار ساندبار، در صنعت تلویزیون نیز به موفقیتهای بینظیری دست یافته است. این شرکت در سال ۲۰۲۴ توانست برای نوزدهمین سال متوالی بهعنوان پرفروشترین برند تلویزیون در سراسر جهان شناخته شود. چنین دستاوردهایی تنها با تاکید بر کیفیت بالا، نوآوری بیوقفه، و پاسخگویی به نیازهای کاربران به دست آمده است.
جمعبندی
موفقیتهای سامسونگ در بازارهای ساندبار و تلویزیون نشاندهنده تسلط و تعهد این شرکت به ارائه فناوریهای پیشرفته و محصولات باکیفیت است. فناوریهایی چون Wireless Q-Symphony تنها نمونهای از خلاقیتهای سامسونگ بوده که توانسته تاثیر بسزایی بر بازار بگذارد. به نظر میرسد سامسونگ همچنان قرار است پیشتاز این عرصه باقی بماند و رکوردهای جدیدی را ثبت کند.